Wil jij je inschrijven? Dat kan!

Als je je kind(eren) graag bij ons wilt inschrijven, stuur je een mailtje naar groepsleiding@scoutsvalaar.be.
Of je komt eens langs aan onze lokalen op zondagvoormiddag! Daar helpt de leiding je graag verder!

Hieronder vind je meer informatie over het lidgeld:

Het standaard lidgeld voor het werkjaar 2023-2024 bedraagt 42,50 euro (na 1 maart: 21,30 euro). Daarmee ben je verzekerd tijdens elke Scouts- & Gidsen activiteit en kunnen we beroep doen op de dienstverlening van Scouts en Gidsen Vlaanderen.
Om een deel van onze werkingskost voor de groep te dekken, vragen wij hier bovenop een extra bedrag van 12,50 euro. Dat brengt het lidgeld dus op 55 (na 1 maart: 27,50 euro) euro per kind. Bij ons is het de gewoonte dat het eerste kind van het gezin 55 euro betaald en de volgende kinderen slechts 50 euro (na 1 maart: 25 euro).

Gezinnen die het financieel moeilijker hebben, kunnen verminderd lidgeld aanvragen: 11,60 euro lidgeld (na 1 maart: 5,80 euro). Spreek de leiding van je eigen groep hierover aan als je hiervan gebruik wil maken. Ontdek hier alle initiatieven voor gezinnen die het financieel wat moeilijker hebben. Je mag hiervoor altijd vrijblijvend de leiding aanspreken of een mailtje sturen naar groepsleiding@scoutsvalaar.be.

U kan het lidgeld betalen door de som over te schrijven op onze groepsrekening (BE77 0689 4042 6242), tegen 11 oktober 2023. Dit graag met mededeling: "Lidgeld 2023-2024 'Naam lid/leden'".

Superfijn dat jij erbij komt!

Tot zondag!