Programma welpen

Hey welpies! Wij hebben weer een heleboel leuke vergaderingen voor jullie in petto! Hieronder vinden jullie de planning terug :)

Zondag 5 mei: 9u30-12u30

verkoop

We gaan centjes inzamelen om ons kamp NOG leuker te maken. Deur aan deur gaan we mensen overtuigen van ons product. Elk paar puppy oogjes of verkooppraatje is een bijdrage. Met hoe meer we zijn hoe beter! Misschien kunnen we met al dat geld dat we verdienen wel met de limousine naar het kampterrein 😉

Zondag 12 mei: 9u30-12u30

kapoenen welpen vergadering + kampnamiddag

Vandaag doen we met de kapoenen samen een vergadering, hoe meer zielen hoe meer vreugd 😊

Zondag 19 mei: 9u30-12u30

kleiorama

Kneed jullie handjes al maar eens goed samen want vandaag spellen we Kleioramaaaa! Wie kneed er de winnende pion? Is het de grootste, de langste, de rondste, of misschien wel de kleinste pion?

Zondag 26 mei: 9u30-12u30

appel en ei tocht

Vandaag gaan we op appel en ei tocht. Of daar beginnen we toch mee, want wie weet met wat voor leuke, lekkere, coole dingen komen we terug? De leiding hoopt stiekem op een mega snoeptaart, of een opblaas zwembad voor op kamp 😊. In ieder geval iets gekker als een appel of ei.

Vrijdag 31 mei: 18u30-20u30

knutselen

Vanaf nu beginnen we weer met avond vergaderingen, de leiding zit weer volop in de examen periode ocharm. De vergaderingen gaan door van 18u30 tot 20u30.
We beginnen met een knaller van een avond knutselen!!! Neem allemaal maar leuk gerief mee om om te toveren tot een waardig kunstwerk.

Vrijdag 7 juni: 18u30-20u30

film

Wat dachten jullie van een echte zomerse film? Eentje waarvan je op vakantie wil vertrekken, of nog beter OP KAMP! We kijken samen een film, neem gerust een snackje mee om te delen 😊

Vrijdag 14 juni: 18u30-20u30

gezelschapspellen

Wat denken jullie van een gezellige gezelschapspellen vergadering, de leiding kijkt al uit naar de gezelligheid. Om het extra gezellig de maken mogen jullie allemaal jullie gezelligste gezelschapsspel meenemen, en vergeet vooral geen gezellige outfit aan te doen. We maken er een gezellige boel van!

Vrijdag 21 juni: 18u30-20u30

watervergadering

Inmiddels is het al STRALEND WARM WEER (laat ons met zen allen hopen). Dus spelen we vanavond waterspelletjes! Nog eens helemaal lekker los gaan voor het slapen gaan. Een ultra belangrijke regel: de leiding moet HELEMAAL droog naar huis. (af en toe mag je de regels breken 😉 sstttttt)

Vrijdag 28 juni: 18u30-20u30

feestjeeee

HOE SNEL IS DIT GEGAAN?! We nemen vandaag al een beetje afscheid van dit scouts jaar en vieren feest voor de laatste vergadering van het jaar. Berijd al maar een actje voor om te tonen op onze partyyy. En geen zorgen we nemen absoluut nog geen afscheid want we zien elkaar snel terug voor een onvergetelijk kamp!

!Dikke knuffel van jullie lieve leiding, Leela, Kaa, Rikki-tikki-tavi en Ikki!

Jullie welpenleiding

welpen@scoutsvalaar.be