Programma kapoenen

Dag liefste kapoenen, we hopen dat jullie weer heel veel zin hebben in komende maanden.
We hebben alvast een heel leuk programma voorzien.

Zondag 7 mei 9:30 tot 12:30

Kringspelletjes

Vandaag spelen we allerlei klassieke kringspelletjes, een echte scoutsklassieker. Zeker en vast komen is de boodschap.

Zondag 12 mei, 9:30 tot 12:30

Kampthema

Deze zomer gaan we op kamp, JOEPIE! Vandaag gaan we raden wat het kampthema zal worden, zodat je al weet als wie je verkleed moet komen op kamp. Zin om mee te zoeken naar het thema of heb je gewoon zin in een mega leuke voormiddag kom dan zeker langs.

Zondag 19 mei, 9:30 tot 12:30

Pretparkspel

Heb jij ooit al eens nagedacht over hoe jouw ideale pretpark eruit zou zien? Vandaag gaan we een groot pretparkspel spelen waarbij je jouw wildste pretpark dromen kunnen laten uitkomen. Kom dus gezellig meedoen

Vrijdag 24 mei, 18:00 tot 20:00

Klei-o-Rama

Vandaag spelen we Klei-o-Rama, bedenk alvast een figuurtje dat je uit klei kunt maken zodat we erna tegen elkaar (en de leiding) kunnen strijden. Zeker komen dus (als je durft).

Vrijdag 31 mei, 18:00 tot 20:00

Gezelschapsspelletjes

Vandaag spelen we gezellige gezelschapsspelletjes, neem dus zeker jullie favoriete gezelschapsspel van thuis mee en dan maken we er een onvergetelijke avond van.

Vrijdag 7 juni, 18:00 tot 20:00

Vriendjesdag

Vandaag is het vriendjesdag, neem dus zeker een vriendje van school of van andere hobby's mee. Misschien blijven ze dan wel naar de scouts komen. We hopen jullie dan in grote getalen te zien!

Vrijdag 14 juni, 18:00 tot 20:00

Slaapzakspelletjes

Vandaag spelen we de typische "slaapzakspelletjes" die we op kamp ook in de avond zullen spelen. Kom en geniet van dit voorproefje van op kamp!
P.S. Je mag je slaapzak en matje meenemen als je dit wilt (en als dit praktisch mogelijk is).

Vrijdag 21 juni, 18:00 tot 20:00

Verrassing

Vandaag is het onze laatste vergadering voor het kamp. Wat gaan we doen vandaag? Dat is nog een verrassing. Hopelijk zijn jullie er allemaal bij om samen af te sluiten voor het kamp!

De laatste rechte lijn naar het kamp is ingezet, nog maar twee maanden maar van uitbollen is duidelijk nog geen sprake. Wij hopen er nog twee leuke maanden van te maken en daarna een fantastisch kamp te beleven.

Dikke knuffels van Moes, Kora en Zazoe!

Jullie kapoenenleiding

kapoenen@scoutsvalaar.be