Programma pioniers

Yow pio’s, trek jullie stoute schoenen maar aan want wij gaan er twee zotte maanden van maken! Kijk maar naar de planning.

Zondag 5 mei: 9u30 – 12u30

Meelballengevecht

We zetten de lente in met een echte scoutsklassieker, een goed ouderwets meelballengevecht!
Doe zeker kleren aan die vuil mogen worden en dan kunnen alle remmen los!
Neem ook een FIETS mee, want ons bosje om de hoek is afgesloten 😉

Zondag 12 mei: 9u30 – 12u30

Kamp-thema-raadspel + Kampplanning

Na de vergadering komen jullie alles te weten over ons kamp, ook ons kampthema, tijdens de kampnamiddag (12u30 – 13u30). Maar omdat we weten dat jullie niet gaan kunnen wachten tot de kampnamiddag voor het kampthema… kunnen jullie het thema al proberen ontfutselen!

Vrijdag 17 mei: 19u – 21u

Filmvergadering

De Gloednieuwe cinema PIO opent vandaag exclusief zijn deuren voor een niet te missen filmavond. In cinema PIO kies je zelf welke film je kijkt en welke snack je daarbij verovert.
Ons film -en snackassortiment is van onevenaarbare orde, maar neem zeker zelf ook je favoriete film -en filmsnack mee en voel je vrij onze knusse filmzaal aan te kleden met je eigen dekentje, kussen of knuffel.

Vrijdag 24 mei: 18u – 20u

Afreageervergadering

Wanneer de avond valt over het vredige Valaar, ontwaken de Pio’s van de 54 en is niemand nog veilig. Krop al je frustraties op tot vanavond, want vandaag mogen alle frustraties er uit!

Vrijdag 31 mei: 19u – 21u

gezelschapsspelletjes

Neem allemaal jullie favoriete gezelschapspelletje mee en daag ons en je medeleiding uit voor een duel om de ultieme eer. En denk er aan vals spelen is ook spelen 😉

Vrijdag 7 juni: 19u – 21u

Pio’s got talent

Vandaag mogen jullie je beste danspasjes, coolste truckjes, mooiste zangstem of verborgen talent bovenhalen in onze grote Pio’s got talent show. Iedereen heeft een talent en vandaag krijgen jullie de kans om hiermee in de schijnwerpers te treden en ons om ver te blazen!

Vrijdag 14 juni: 19u – 21u

Volksspelen

De meeste volksspelen werden uitgevonden in de Middeleeuwen of nog daarvoor, ze zijn zo leuk dat we ze na al die 100den jaren nog steeds spelen. Een niet te missen avond dus!

Vrijdag 21 juni: 19u – 21u

Picknick

Zijn er misschien pio's die op de avond van 21 juni een hongertje zullen hebben? Dan is deze vergadering voor jou!
Vandaag gaan we lekker picknicken! Neem zeker een fiets mee en een hapje!

(1 juli laden we de camion, Dus kom allemaal helpen! Hoe meer handen, hoe minder werk!)

Ne stevige linker,
De pioleiding